Avatar billede casablanca Seniormester
Oprettet i dag kl. 20:17 Der er 2 kommentarer

vlc viser kegle-icon

Jeg har pludselig fået et problem, der viser sig i, at min vlc viser sit kegleikon på nogle af de film jeg har liggende på mit vindue og KUN kegleikoner på de film jeg har liggende på min usb. Det er ret irriterende og jeg aner ikke, hvordan jeg får det sat tilbage til som jeg plejer: at ikonerne viser et foto fra den pågældende film, så jeg hurtig har et overblik.
Vil blive glad for hjælp
Avatar billede ErikHg Ekspert
Skrevet for 60 minutter siden #1
Jeg forstår godt din irritation, så jeg har kikke lidt, og har fundet noget der forhåbentlig
kan hjælpe med at fjerne dette utøj.

https://www.youtube.com/watch?v=WYFjgtYtpiE&ab_channel=CoolTechtics

Nedenstående tekst er ikke et link, men er kopieret direkte.

Go to Tools -> Preferences (or Ctrl + p ). In the bottom-left, under Show settings, select All . Go to Interface -> Main Interfaces -> Qt , then from these options, uncheck Display background cone or art.

Håber at det lykkes.

ErikHg
Avatar billede kurt54 Ekspert
Skrevet for 54 minutter siden #2
Går ud fra det er i stifinder du mener
fjern fluebenet vis altid ikoner aldrig miniaturer

https://ibb.co/HYSJ3MF