Avatar billede KristinaS Juniormester
Oprettet i dag kl. 15:27 Der er 3 kommentarer

Billeder kan ikke åbnes Jpeg.modd

Hjælp. Jeg har en masse (jpeg) billeder liggende på min pc, som nu pludselig er blevet til en MOD-fil (billederne hedder nu fx. ferie.jpeg.modd) og kan ikke åbnes, og er kun på 1KB. Hvorfor hulen sker det?? Og hvad kan gøres?
Avatar billede steffen_albjerg Praktikant
Skrevet i dag kl. 16:18 #1
Hej Kristina
.MOD filer er et ældre filformat til musik og video og MODs er i brug ifb. spil.
Så er der gamet eller brugt musikeditor, evt katalogisering så er der noget at grave i . Du kan prøve at gå tilbage til en tidligere windowsversion hvis du har det slået til.
der er . mod konvertere på nettet og VLC player kan åbne .MOD filer.
Det spooky er at de kun er 1kb. håber dette bringer dig videre,
kh steffen
Avatar billede steffen_albjerg Praktikant
Skrevet i dag kl. 16:20 #2
og så er jeg ikke nybegynder, men har bare ikke villet betale for premium abb. :-D
Avatar billede KristinaS Juniormester
Skrevet for 51 minutter siden #3
Det er billeder i jpeg, der er ændret. Få af billederne ligger nu både som jpeg og jep.modd, men de flester hedder nu kun jpeg.modd og kan ikke åbnes.
De gamle videoer jeg har haft i mod-format har jeg konverteret til mp4 for lang tid siden, så det er billeder det drejer sig om.