Avatar billede Ninna Praktikant
Oprettet i dag kl. 14:58 Der er 1 kommentar

Dato skema

Hej

Jeg sidder med et kursus skema for vores virksomheds ansatte, hvor jeg har brugt betinget formatering til at fremvise om deres certifikater fortsat er gyldige. Datoerne fremvises 30 dage inde udløb som gule, og ved overskridelse af datoens udgang som røde.

Skemaet er meget stort at håndtere og bladre igennem, og jeg vil derfor høre om det er muligt at man på forsiden kunne lave en celle som fremgår som gul når en af datoerne i skemaet bliver gul, og en anden der bliver rød når en af datoerne overskrides og bliver rød, så man bliver opmærksom på at man skal ind i skemaet og tage handling.

Jeg håber det giver nogenlunde mening, og på jeres hjælp.

Mvh
Ninna
Avatar billede ebea Ekspert
Skrevet i dag kl. 16:15 #1
Er datoen på forsiden dags dato. Og skal det forståes sådan, at de tjekkede datoer er på et andet ark?