Avatar billede ingeman Juniormester
11. juli 2024 - 18:37 Der er 3 kommentarer

Hyperlink

Hej,
Hvordan disabler man Hyperlink warnings/popup  i VBA Excel 64 bit / 32 bit
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. juli 2024 - 08:02 #1
Ren nysgerrighed - hvorfor? Det er jo netop en sikkerhed for brugeren, at han/hun ikke uforvarende sendes ud på nettet via et skjult link....
Avatar billede ingeman Juniormester
12. juli 2024 - 08:39 #2
Enterne Links - for at udgå den popup hele tiden - ellers er jeg enig med dig - kan man gøre noget så den ikke gør når det er interne links ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. juli 2024 - 10:09 #3
Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke har leget med det i den kontekst, men jeg tvivler meget, da arket 'på egen hånd' ikke kan skelne, om et link er internt eller eksternt.