Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. juli 2024 - 16:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan du anbefale et godt TV Blad - med program (Papirudgave)

Måske et underligt spørgsmål ?
*
!  Et godt TV Blad  !
*
Har du kendskab til : Et godt TV Blad ?
*
- Vi har Billed Bladets : TV Blad. Det har vi, altid haft.
Det vil sige – det havde min kone, da jeg mødte hende, og hun havde det før det.
- Men på det seneste, synes vi, at TV Bladet er blevet dårligere = Mindre godt !
*
Der står en hel masse programmer, som vi ikke abonnerer på.
(Vi har grundpakken)
- Det kan Billed Bladet, naturligvis, ikke vide :
Hvilke TV stationer, som vi kan se, her hos os ! Og hvilke, som vi ikke kan se ....
*
Og de programmer, som vi så har, får mindre omtale.
*
Nogle er beskrevet med en masse ”huller” 8-15 (Ingen tekst).
*
Men er det muligt at finde et bedre alternativ til Billede Bladets TV Blad. ?
*
Altså et bedre, hvad angår TV Guiden.
*
Eller det er, måske, ikke muligt ?
*
Vi kan godt lide et papir-blad. Og så sætter X i det i sartn at ugen, når det kommer.
*
Noget kan mi kone lide og se - hun sætter O
*
Jeg sætter X ud for det, som jeg skal se.
*
Nogle ting ser vi dog sammen - Fælles.
*
Med Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede Peter Forsker
13. juli 2024 - 08:42 #1
Jeg har stået i samme dilemma, og haft utallige blade på prøve, men ingen af dem levede op til vores forventninger.
Derfor installerede vi https://play.google.com/store/apps/details?id=sunbreeze.tvguide&hl=da på vores telefoner, den er vi begge glade for.
Jeg ved det ikke er det du efterspørger, og det tog også lidt tid for os at vænne os til at det ikke var i papirformat, men nu er vi glade for det
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
13. juli 2024 - 09:04 #2
Tak, Peter .... Det må vi da kigge på, men Tak ....
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
13. juli 2024 - 13:00 #3
Min kone og jeg, siger = T@K