Avatar billede snedker1 Juniormester
Oprettet i dag kl. 12:56 Der er 3 kommentarer

Forskellige billeder til forskellige skærme ?

Jeg køber snart en macbook m3 pro eller venter måske til m4 kommer .
Jeg kan jo tilsutte 3 skærme til m3 pro og så er mit spørgsmål : kan det lade sig gøre at der sendes 3 forskellige billeder ud samtidigt , så hver skærm får sit eget billede ? . Jeg arbejder lidt med formidling omkring fugle så det ville da være godt hvis jeg kunne vise 3 forskellige fugle samtidigt .
Mvh
Jan hansen
Avatar billede INK Ekspert
Skrevet i dag kl. 13:47 #1
Du kan læse om spejling af en side til ekstra monitor eller udvidelse af skærmen.
https://support.apple.com/en-gb/guide/mac-help/mchlb5f905a1/mac
Avatar billede INK Ekspert
Skrevet i dag kl. 13:50 #2
Avatar billede snedker1 Juniormester
Skrevet for 28 minutter siden #3
Tak for tippet men jeg kan ikke lige vurdere om det løser mit spørgsmål , ser at de skriver noget om at dele skrivebordet og så få finder meny og app. Meny på de andre skærme . Jeg vil jo gerne kunne sende et billede til skærm 1 , et andet billede til skærm 2 og et tredie billede til skærm 3 ! Og hvis jeg så vil have et andet billede på skærm 2 ..... så skulle billeder på skærm 1 og 3 jo gerne blive stående ! Om der skal noget mere hardware til eller det er et stykke software der skal indover ..... der er jeg helt blank 🙂
Mvh
Jan