Avatar billede valby Ekspert
27. juni 2024 - 23:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Se svensk TV på computeren via TV stick

Kan man se svensk TV på computeren med USB DVB-T tv-stik ?
F. eks. https://www.24hshop.dk/hjemmeelektronik/tv-tilbehor/tv-dvb-t/usb-dvb-t-tv-stik
Jeg har intet kendskab til det, så jeg søger gode råd, og det gør ikke noget, at de i er dyre. Jeg har ikke fjernsyn..
Stationær Wi-Fi  Windows 11 pro.
Avatar billede thov Forsker
28. juni 2024 - 00:40 #2
SVT kan hentes herfra: https://www.svtplay.se/program
Med antenne bør du nok bo i det østlige Sjælland for at kunne se nogetsomhelst..
Avatar billede valby Ekspert
28. juni 2024 - 01:23 #3
Tak for linket. Jeg bor i København. Jeg ser nærmere på det.
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. juni 2024 - 05:50 #4
Jeg bor i Sdr.Jylland, og ser det direkte per Web.
https://www.svtplay.se/video/KxgJpkz/terese-i-kassan/1-miljonte-kunden?video=visa
I sin tid lavede jeg en side hvor jeg kunne tilgå alle de Programmer der interesserede mig! Sådan lidt en Special side. For nogen af deres sider kunne jeg tilgå deres Mediatek og ved hjælp af TV4Ever hente dem ned!
https://ibb.co/ByTRXFF
Avatar billede claes57 Ekspert
28. juni 2024 - 10:57 #5
Avatar billede valby Ekspert
28. juni 2024 - 14:57 #6
Tak for jeres indlæg. Det er nu mere Sveriges 1 og 2 jeg er interesseret i.
#5 interessant.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. juni 2024 - 15:15 #7
Som jeg læser det, så sender dk og Sverige kun på dvb-t2 og har helt droppet dvb-t
Husk antenne til…
Avatar billede valby Ekspert
28. juni 2024 - 16:43 #8
Jeg må prøve senere. Har store problemer med mit yousee internet. Både på PC med Wi-Fi og en PC med kabel. Det kører meget langsomt, og flere sider kan slet ikke vises.
Avatar billede valby Ekspert
Skrevet i går kl. 21:50 #9
Jeg er blevet så usikker på det her, at jeg har fået kolde fødder. Jeg dropper det.
Men I skal have mange tak for jeres gode indslag. 😊
Avatar billede valby Ekspert
Skrevet i går kl. 21:58 #10
poko1
Dit link var ellers fint, jeg kunne godt åbne nogle af kanalerne TV1 og TV2 men får besked "Kan bara ses i Sverige" 😘