Avatar billede Sashia Novice
23. juni 2024 - 22:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Leder desperat efter karaoke-sang!

Søde, dygtige, kloge mennesker! Er der mon nogen, der kan fjerne vokal fra en sang? Jeg leder desperat efter Nik og Jay - enten "lækker" eller "hot", da det var store sange i min venindes og mine storheds-party-dage - og nu skal hun giftes! Så jeg vil skrive en sang og fremføre til hendes bryllup over en af de her melodier. Men de findes ikke uden en eller anden form for vokal på - og jeg er ikke dygtig nok, til at kunne fjerne det... Er der nogen der har, eller kan hjælpe mig??

PÅ forhånd tusind tak for hjælpen! :-)
Avatar billede nopsen Ekspert
24. juni 2024 - 01:48 #1
du kan købe en instrumental version her for 59 kr
https://www.karaokebutik.dk/shop/laekker-instrumental-version-142599p.html
kender dog intet til siden
Avatar billede Sashia Novice
24. juni 2024 - 07:11 #2
Tak for dit svar, jeg har fundet den også. Det er bare en egen-indspilning, så den er virkelig ikke ret god🥴 håbede nogen måske havde/kunne fjerne vokal fra den originale sang🙈😅🙏
Avatar billede falster Ekspert
24. juni 2024 - 10:48 #3
Der er mange tilbud - herunder online muligheder. Prøv at google, f.eks.:

software to remove voice from song
Avatar billede Sashia Novice
25. juni 2024 - 20:54 #4
Kæmpe, mega stort tak, det virkede!!! :-D