Avatar billede Dittelit Juniormester
23. juni 2024 - 06:48 Der er 5 kommentarer

skanner driver

Jeg har købt en ny skanner Canoscan lide 400. men jeg vil gerne bruge scangear driveren i stedet for den medfølgende. . Jeg har downloaded scangear, hvordan fobinder jeg scangeardriveren til skanneren?
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. juni 2024 - 07:55 #1
Har du  prøvet Windows egen Scann App? Den finder selv Scanneren hvi ellers Driveren er installeret? her et Eksempel på Vis Udskrift!
https://ibb.co/5xN6MY8
Avatar billede jernrosen3 Forsker
23. juni 2024 - 18:54 #2
Når Du har installeret ScanGear kan den findes i -"Start" - "Alle Programmer" - "Canon Utilities" -  "IJ Scan Utilities"- "IJ Scan Utilities"

I det efterfølgende findes ScanGear i højre side af programmet og skulle gerne selv finde din scanner
Avatar billede jernrosen3 Forsker
23. juni 2024 - 18:58 #3
Tilføjelse til tidligere:

Hvis Du kun har downloadet ScanGear skal Du installere det fra din downloadede fil.

I mit tilfælde - "Overførsler" - "ColorNetworkScanGear-v271_Win_uk_EN.ex"
Dobbeltklik og udpak - gå i den nye mappe "driver" og find setup.exe
Avatar billede kurt54 Ekspert
23. juni 2024 - 20:26 #4
Bruger du irfanview kan du i den vælge mellem de installerede drivere.
Avatar billede Dittelit Juniormester
25. juni 2024 - 17:41 #5
Mange tak for alle svar. Men jeg har ikke problemer med at installere scan gear. Mit problem handler om at få min skanner  CanoScan Lide 400 til at forstå at den skal bruge Scan Gear driveren....