Avatar billede fajens Mester
22. juni 2024 - 10:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Samme trådløs mus på flere enheder

Hej
Vil gerne kunne bruge den samme logitech mus på 2 pcér, ikke samtidig.

Jeg bruger på skift to bærbare og vil derfor gerne om det er mulig at bruge samme mus til begge uden at skulle skifte unify donglen fra den ene til den anden.
altså 2 unify enheder/pc og en mus.
Kendes der en måde det kan lade sig gøre?

/fajens
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. juni 2024 - 11:44 #1
Avatar billede thov Forsker
22. juni 2024 - 14:10 #2
Køb en KVM-switch:  https://www.avxperten.dk/aten/

Jeg har en bærbar og en stationær som deler mus, tastatur, printer og USB lager.
Avatar billede puren Ekspert
22. juni 2024 - 20:16 #3
denne kan https://www.dustinhome.dk/product/5011358602/mx-master-2s

på bunden er der en knap hvor du kan væge hvilken "tråd" profil du vil bruge 1,2 eller 3 du kan så sætte dem til at om skal være en unify dongle eller en BT forbindelse

der er sikker andre muse der ude men denne ved jeg kan
Avatar billede kurt54 Ekspert
23. juni 2024 - 20:32 #4
Avatar billede kurtba Ekspert
24. juni 2024 - 21:34 #5
Hvis begge computere er tændt, kan du bare bruge ms programmet Mouse without borders. Gratis og fungerer fint mellem flere computere.
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35460
Avatar billede fajens Mester
24. juni 2024 - 22:24 #6
Hej tak for alle de gode svar. At indkøbe nye mus og tastaturer, eller andet grej er ikke en løsning.
Vil derimod se på kurtba's løsning.
Men tusind tak for alle de svar.
Jeg lukker.
/fajens