Avatar billede Marting Forsker
20. juni 2024 - 21:00 Der er 2 kommentarer

slå Lokationshistorik til

Hej  😊

Er der mon en her der kan hjælpe  😊

Jeg har en Samsung tablet, hvor jeg godt ville slå  Lokationshistorik til

Har prøvet alt muligt Halløj, slettede catat, genstarte med vider

Den bliver ved med at skrive sådan her

”Denne indstilling er i øjeblikke ikke tilgængelig for din kontotype”
Så kan ikke slå Lokationshistorik til

Har netop slettet start e-mailen (kontoen) (det er en arbejds tablet)

Havde ikke koden til den første konto (de råde mig til at oprette en ny konto)
Alt virkede på den gamle konto

Hmm så det hjalp ikke at slette den gamle konto

https://www.dropbox.com/scl/fi/urejo9nnbqy2rky4zyj14/Screenshot_20240618_214529_Maps.jpg?rlkey=rt90dovnjm383cikekx1ebglb&st=w3ksmmzy&dl=0

Hilsen Martin
Avatar billede puren Ekspert
20. juni 2024 - 22:59 #1
da det er en firma dims så snak med IT i firmaet inden du gør noget som kan lande dig i varmt vand
Avatar billede Marting Forsker
21. juni 2024 - 20:15 #2
Hej pure

Har snakket med IT-afdelingen i dag, de sagde der var ikke særlig noget hokus pokus  ved tabletten

Der var kun sat den  starts / konto E-mail Gmail  -på  så de kunne komme videre med den

Ved hvis jeg skal lave en fabriksindstilling, så skal jeg geninstallerer en firma dims app

Så hvis men kunne undgå dette så, kunne det være dejligt  😊
Så skulle det være fri proces  😊