Avatar billede simone007 Juniormester
04. juni 2024 - 18:15 Der er 8 kommentarer

El-løbehjul

Hej
Er der nogen som har forstand på styresystemer til Xiaomi el løbehjul?
Har hårdt brug for hjælp efter at have rodet med noget, som jeg ikke har kompetencer til 😁

Mvh
Simon
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2024 - 20:02 #1
Hvis du har forsøgt at pille ved fx hastighedsgrænser, så er det ulovligt, og du kan skrotte den idé, og købe et nyt.
Herinde rådgiver vi kun indenfor det legale område.
Avatar billede puren Ekspert
05. juni 2024 - 02:21 #2
#1 hvor var den hårde tone her https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1043008

#0 gætter på at du har set en YT TT eller en video fra nettet, det koster dig nu et nyt løbehjul
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2024 - 06:34 #3
#2, hvad man gør i hjemmet er ens egen sag, men ude i trafikken, hvor man risikerer at køre ind i andre (heriblandt mig) synes jeg godt, at jeg kan have en moralsk holdning til.
Avatar billede puren Ekspert
05. juni 2024 - 10:26 #4
Fy for satan noget dobbeltmoralsk hykleri
Avatar billede Peter Forsker
05. juni 2024 - 11:14 #5
Måske har du større mulighed for at få hjælp herinde
https://www.facebook.com/groups/245648713852364
Jeg har ikke selv et løbehjul, men faldt over gruppen da jeg søgte lidt hjælp til dig
Avatar billede madklub Guru
05. juni 2024 - 13:05 #6
#4
Jeg mener at det er lovligt at optage tv til eget brug.
At pille ved hastighedsgrænser på et el-løbehjul er ulovligt og dumt.
Avatar billede Peter Forsker
05. juni 2024 - 13:49 #7
Nu skriver Simone jo egentlig ikke noget om at hun har prøvet at pille ved hastigheden 😉
Avatar billede frem-ad Professor
06. juni 2024 - 08:01 #8
Inden folk begynder og skændes om det er ulovlig eller ikke.
Så simone007 hvad er dit problem i styringen.