Avatar billede densortehingst Seniormester
16. maj 2024 - 09:55 Der er 2 kommentarer

Låst konto

Min konto på pc'en låser med jævne mellemrum - uden at jeg ved hvorfor.
Jeg ved fra mit tidligere arbejde, at man kunne gå ind et eller andet sted og se, hvad det var der havde låst computerkontoen. Altså se, at det var en iphone, samsung tlf eller en pc.
Hvor er det man kan se denne oplysning?
Avatar billede puren Ekspert
16. maj 2024 - 12:54 #1
Har din mobil og computer en en bt forbindelse? Og har du slået dynamisk lås til?
Avatar billede densortehingst Seniormester
16. maj 2024 - 14:00 #2
Jeg har ikke umiddelbartt nogen telefon tilknyttet