Avatar billede valby Ekspert
14. maj 2024 - 11:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Stort mikrofon problem

Windows 11 pro

Jeg har fået en Professionel mikrofon fra Komputer for alle.
Mikrofonen virker udmærket, men når jeg tilslutter den, går lyden ud, og videoer kan ikke åbnes. Mikrofonen tilsluttes gennem USB, uden driver.
Jeg har aldrig haft en mikrofon før, og forstår ikke hvad der foregår.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2024 - 12:22 #1
Hvad hedder din Mikrofon (navn og et model nummer)
Avatar billede valby Ekspert
14. maj 2024 - 16:15 #2
Det står der ikke noget om, intet navn. På æsken står der X9838576  912874.
Men det hat næppe noget med mikrofonen at gøre. Det er Plug and play.
De har underligt nok, sendt mig hele 3 mikrofoner. Jeg har prøvet med en af de andre, men det er samme resultat.😘
Avatar billede valby Ekspert
14. maj 2024 - 22:28 #3
Det er vist i orden. Jeg genstartede, gik i kontrolpanelet Lyd, og deaktiverede en højtaler udgang.😊
Avatar billede valby Ekspert
15. maj 2024 - 01:02 #4
Jeg læste på "Windows Latest" Vedrørende AI i Windows:
Det vil gøre alle dine tidligere handlinger søgbare og optage din skærm. Derefter kan den forstå dit input og hente en specifik historie til dig.
Det lyder ubehageligt so "Big brother"