Avatar billede Kristoffer Praktikant
13. maj 2024 - 21:14 Der er 4 kommentarer

Gammel spil

Hej, kan ikke huske så vanvittigt meget om spillet, men kan huske der er sådan en grå kanibal der gemmer sig uden for en af byerne, mener nok der også er slanger med.
det jeg husker aller mest er det armor man kan købe i shoppen er forskellige farver (gul og blå) mener også der er flere farver. så kan man også købe sådan nogen forskellige eleksier.
ved godt den er svær, men hvis der er nogen der kunne komme i tanke om hvad det hedder ville jeg blive virkelig glad!
PS det er et rigtigt gammel spil
Avatar billede Kristoffer Praktikant
13. maj 2024 - 21:25 #1
hvis man tror man har en ide, så hellere send navnet end at lade vær :D
Avatar billede ejvindh Ekspert
14. maj 2024 - 07:55 #2
Jeg har ikke en ide, men måske kan det hjælpe nogen lidt på vej, hvis du siger lidt om HVOR gammelt (ca.) det er?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. maj 2024 - 07:58 #3
...og hvilken platform... - Commodore 64, ZX Spectrum, Gameboy??
Avatar billede madklub Guru
14. maj 2024 - 09:39 #4
Desværre er det svært at identificere spillet baseret på din beskrivelse, da der er mange ældre computerspil med lignende elementer.

For at give dig en bedre chance for at finde det, har jeg brug for mere information. Kan du huske:

Genren af spillet? Var det et rollespil (RPG), et actionspil, et strategispil, eller noget andet?
Cirka hvornår spillede du det? Dette kan hjælpe med at indsnævre mulighederne baseret på udgivelsesdatoer.
Hvilken platform spillede du det på? Var det på PC, konsol, eller en anden platform?
Var der andre karakteristiske elementer i spillet? Var der et bestemt tema, en unik historie, eller andre detaljer, der skiller sig ud?
Jo mere information du kan give, jo bedre chance har vi for at finde det spil, du leder efter.

Her er et par yderligere spørgsmål, der kan hjælpe:

Husker du noget om grafikken i spillet? Var det 2D eller 3D?
Var der en bestemt lyd eller musik, du husker?
Var der en bestemt historie eller mission, der stod ud for dig?
Var der andre spillere involveret, eller var det et singleplayer-spil?
Hvis du kan besvare disse spørgsmål, kan det give os værdifulde spor til at finde det spil, du søger.