Avatar billede Braindead mac user Juniormester
01. maj 2024 - 12:10 Der er 2 kommentarer

Min asus tuf gaming router virker ikke!?

Hej
jeg har et Asus tuf gaming router og den gider ikke virke købte den for et halvt år siden helt ny model tuf-AX3000 V2, min mac er 3 år og har tjekket om andre bruger mit internet både med kali linux bettercap og mac terminal arp -a og andre bruger det ikke.
Nogen ideer til af få det til af virke jeg kan godt tilslutte til det, men kan ikke næsten ikke åbne faner eller gå online.
Avatar billede INK Ekspert
02. maj 2024 - 09:27 #1
Hvordan tilslutter du til internet? Er det coaxialkabel eller fiber?
Har du forsøgt en hastighedstest forbundet med netkabel? Prøv eventuelt en factory reset af routeren. Men lidt flere oplysninger er nødvendigt for at nogen kan hjælpe.
Avatar billede Braindead mac user Juniormester
03. maj 2024 - 09:52 #2
jeg har fiber net og har prøvet af factory reset routeren den står 2 meter fra min computer altid så det er ikke fordi jeg er for langt væk.