Avatar billede hv_elite Nybegynder
31. august 2001 - 12:25 Der er 5 kommentarer og
5 løsninger

hvordan virker min afstemning???

Hej!

Jeg har en afstemning inde på min håndboldside. Hvordan virker den???

http://www20.brinkster.com/huividar
Avatar billede jelzin101 Praktikant
31. august 2001 - 12:29 #1
det er ihvertfald ufedt at du har comet curser på siden.
Avatar billede spang Nybegynder
31. august 2001 - 12:32 #2
Tak jelzin101. Var lige ved at trykke på linket.
31. august 2001 - 12:54 #3
jelzin101>> hvad er \"comet curser\" ?
31. august 2001 - 12:59 #4
Jeg har lavet en afstemning - i min uvidenhed om \"comet curser\" !!

Jeg synes den virker fint, dog er der nogle ting, som jeg synes kunne forbedres:
- Det er lidt svært at se, hvilket valg der er valgt - måske du skulle ændre farven for den valgte.
- Billedet der viser afstemningen ser noget haltende ud i bunden, og så kan der være halve \"bolde\" i billedet - knap så smart.

Det var min mening - OK med nogle små ændringer.
Avatar billede mukanus Nybegynder
31. august 2001 - 12:59 #5
den virker ved en database eller noget der skriver i en txt fil..

det jeg gør på min er at når man trykker på den skriver den en stemme ind i en txt fil der fx. hedder God så har jeg en txt fil for hver linje man kan trykke på ;)

det er ikek så svært !

du kan downloade en på www.netcoders.dk det er nemt at sætte op !

// Mukanus
Avatar billede carpediem Nybegynder
31. august 2001 - 13:18 #6
Hvordan den virker? Det er jo en quickpoll, så den fungerer jo som quickpoll har tænkt sig. Jeg tror ikke helt at jeg forstår hvad du mener.
Avatar billede hobbez Nybegynder
31. august 2001 - 16:33 #7
Funker fint hos mig.

Jeg syntes den er fersk i farverne, men ellers fin.

Og så vil jeg også gerne tilslutte mig holdningen \"comet curser suxx!\".

/Rob
Avatar billede knast Nybegynder
01. september 2001 - 10:19 #8
Den virker fint, men må sige at jeg ville være ret overrasket, hvis du ikke kunne få den til at virke ;-)
Avatar billede www.michael Nybegynder
01. september 2001 - 11:43 #9
Den virker!!

Men hvorfor skulle den ikke virke??

Den er jo bare oprettet gratis i QuickPoll.

/Michael

p.s. lad være med at have cometcursor på siden.
Det er irriternede hvis man ikke har det på sin pc!
Avatar billede hv_elite Nybegynder
04. september 2001 - 18:49 #10
Tak for hjælpen...

Jeg skal nok fjerne comet-curser - jeg havde den på siden fordi der var en som anbefaldede den herinde fra... Men den bliver fjernet...

http://www20.brinkster.com/huividar