Avatar billede jcr18 Professor
15. januar 2024 - 01:29 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvem er denne sangerinde?

Hej. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af men der synger på dette nummer (The Ambientalist - Empty Promises)
Håber I kan hjælpe:) https://www.youtube.com/watch?v=b2AtWnlIpz4
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. januar 2024 - 11:06 #1
Så vidt jeg kan se, er det en selvstændig artist, formentlig Amerikansk (profiler oprettet i USA), men tydeligvis med kulturelle forbindelser til Rusland.

Da vedkommende er selvstændig (Ikke tilknyttet manager eller pladeselskab), finder du næppe det rigtige navn bag "Ambientalist" før vedkommende vælger at offentliggøre det.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
15. januar 2024 - 11:15 #2
Avatar billede jois Praktikant
21. januar 2024 - 11:45 #3
Hej! Jeg elsker det nummer! 😍 Desværre kan jeg ikke hjælpe med sangeren, men måske kan du finde mere information på musikforummer eller ved at besøge https://www.parigissimo.com/author/parigissimo/, hvor der muligvis er opdaterede oplysninger. Held og lykke med at finde svaret!
Avatar billede jcr18 Professor
22. januar 2024 - 15:09 #4
Ja det nummer + en del flere af det album er godt ekstremt lækkert at lytte til. Jeg kontaktede artisten og fik flg. svar: Hey, thanks for your message! The vocalist in Empty Promises is Zara Taylor
Avatar billede jcr18 Professor
22. januar 2024 - 15:20 #5
Jois: prøv at gå 20.50 min ind på denne her: https://www.youtube.com/watch?v=-VAZ9-rwJJY&t=2853s. Her er nummeret også repræsenteret men lyder lidt anderledes og samtidig også klart bedst af de 2. Også nummeret som ligger på 47.49 lyder også som om det er hende der synger. Og der er endnu flere på dette helt ud fremragende soundtrack.
Avatar billede jcr18 Professor
23. januar 2024 - 22:44 #6
Ole-madsen. Tænkte på om det mon kan være netværkskortet som ikke er godt nok i forhold til internetforbindelsen?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. januar 2024 - 08:29 #7
Det var vist et svar til en helt anden tråd? :-)