Avatar billede lurup Ekspert
10. januar 2024 - 18:11 Der er 3 kommentarer

Filer / mapper fra min søns computer

Jeg har en pc hvor en dame lige pludselig har en masse filer og mapper fra hendes som pc på hendes pc/skrivebord.
På sønnens pc er der også kommet en del af hendes filer/mapper ?
Hvorfor er der det ?
De har en familie officepakke med 4 licenser, Kan det være det ?
Der er logget på en google konto af sønnen på morerens pc ?

Hvordan får jeg det slået fra ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. januar 2024 - 18:32 #1
Forslag. Prøv i Kontrollpanelet at åbne filen Programmer & Funktioner Fjern Den der heder Fjernskrivebord?
Avatar billede kurt54 Ekspert
10. januar 2024 - 18:35 #2
Se om der er noget synkronisering evt i en browser (f.eks google chrome)
Avatar billede INK Ekspert
10. januar 2024 - 18:45 #3
Kunne tyde på synkronisering via OneDrive og brug af samme Microsoftkonto. Hvordan har man fordelt licenserne fra Officepakken? Hvis det er ved at logge ind med samme microsoftkonto er det problemet. Som jeg husker det, skal licenserne deles med et fremsendt link.