Avatar billede Jørgen St. Praktikant
10. januar 2024 - 14:47 Der er 3 kommentarer

Alt + F4 virker anderledes når jeg vil lukke min Laptop

Pludselig har betydningen ændres sig Luk computer til Skift bruger !
Hvordan får jeg det oprindelig tilbage, hvor den fra skrivebordet lukker PC'en ned ?
Avatar billede kurt54 Ekspert
10. januar 2024 - 15:13 #1
Prøv at se hvad alt + F4 +windowstast gør.

gør den det ønsked skal du nok i bios indstille hvad F tasterne gør..
Avatar billede Jørgen St. Praktikant
10. januar 2024 - 15:23 #2
Bios - hva' er det ...

Men ellers er der lige nu kommet en opdatering af W11 og nu slukkes der igen ved Alt + F4
Avatar billede Wombat Mester
10. januar 2024 - 15:32 #3
Hvis det er en Lenovo Thinkpad, check om FnLock var slået fra.