Avatar billede nu_igen Guru
26. december 2023 - 10:46 Der er 5 kommentarer

Samsung

Hej
Jeg er ingen ørn til at bruge min smartphone, men bruger oftest fastnet og Ipad.  Sidstnævnte også til Mobilpay. Her har jeg indtastet nogle kontakter, som også dukker op, når der skal betales. Jeg mangler dog nogle modtagere i mine kontakter.
Hvordan får jeg disse personer ind i min kontaktliste?
Lyder tumpet, men hvordan gør jeg?
Med venlig hilsen - Ingeborg
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2023 - 11:29 #1
Har du disse kontakter i telefon bog på telefonen?
Avatar billede nu_igen Guru
26. december 2023 - 12:38 #2
Ja, de er i telefonbogen
Avatar billede Erik K Ekspert
26. december 2023 - 15:16 #3
Hvis det er på din Samsung, der mangler kontakter, så skal du åbne appen kontakter.
I appen kan du se, hvilke kontakter du har registreret og du kan tilføje nye ved at trykke på +-tegnet, som bliver vist på listen. Når du trykker på +, får du mulighed for at indtaste navn, telefonnummer og meget andet - du afslutter med gem.

Kontakterne bør gemmes på telefonen og ikke simkortet.
Avatar billede nu_igen Guru
26. december 2023 - 15:50 #4
Tak for svaret. Nu funker det
Godt nytår
Med venlig hilsen - Ingeborg
Avatar billede Erik K Ekspert
26. december 2023 - 16:00 #5
Velbekomme - godt det virker.