Avatar billede Per Praktikant
21. december 2023 - 17:41 Der er 1 kommentar

Slette mange mails fra bestemt dato på Samsung mobil og ipad

Har fejlagtigt modtaget flere hundrede mails på bestemt dato og nu ligger de på min mobil og på iPad. Kan jeg slette dem på en nem måde?
Bedste hilsner
Per
Avatar billede INK Ekspert
21. december 2023 - 19:58 #1
Hvem er din mail leverandør? YouSee eller G-mail eller ?
Er dine enheder sat op som POP3 eller IMAP?
Hvis det er IMAP, ville jeg gå på webmail og slette, så forsvinder de på begge enheder. I webmail kan man hos YouSee markere første mail og derefter holde shift nede mens man markerer sidste mail, der skal slettes. Ved tryk på delete slettes de ønskede mails.
Hvis det er POP3, så må de slettes på begge enheder. På iPad kan du i oversigtslisten over mails trykke rediger. Derefter kan du markere alle mails, der ønskes slettet.