Avatar billede cyberlalle Nybegynder
24. januar 2000 - 13:48 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Design !

Er der nogen herinde der vil lave en grafisk knap til mig der passer til fatalerror.dk samt baggrunden derpå ?

Jeg skal i dette tilfælde bruge pds filen da jeg skal kunne redigere teksten på den :o)

Håber meget på nogen vil hjælpe !

Lasse Mikkelsen
Webmaster
Avatar billede prodic Mester
24. januar 2000 - 15:26 #1
Kan da komme med et bud, om du så kan lide det - det er jo din egen sag.

Det tager nok lige et kort øjeblik, har ikke så meget fritid...et par dage, så skulle det være færdig

Prodic
Avatar billede prodic Mester
24. januar 2000 - 17:15 #2
Har du nogen ide om hvad størrelse den "grafiske" knap skal have?

Og hvilken funktion den skal have?
Er det bare en ganske normal knap?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. januar 2000 - 18:04 #3
er det nu cyberlalle drengen igen? hehehe jeg tror du glemte at få dig en photoshop med da du var til the party, eller din far arbejder måske også hos adobe, så han kan få en med hjem?
Avatar billede prodic Mester
24. januar 2000 - 18:18 #4
Cyber : HOV HOV.."glemte" at få en photoshop..gav de dem virkelig ud til TheParty! måske skulle man med næste år..lyder da som en god forretning!
hehe

syntes nok der var et eller andet i min hukommelse om Fatalerror fra tidligere på Eksperten!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. januar 2000 - 19:58 #5
nej nej, men han har fået win2k final i 3 versioner på the party...

og han må gerne have dem liggende så længe de ikke bliver brugt... det har han selv læst i loven

og hans far arbejder i MS
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
24. januar 2000 - 20:12 #6
prodic>> Ja det er en ganske alm knap på størelse med standard knapper !

cyberesben>> Du er sku da for dum... ja du behøver ikke ødelægge alt for mig her på eksperten :o(
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. januar 2000 - 22:28 #7
jeg ville råde dig til at oprette et nyt brugernavn osv, sådan så folk ikke bliver ved med at genkende dig som "narren med win2k kopierne"
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
24. januar 2000 - 22:45 #8
Fuck dig din nar !
Avatar billede prodic Mester
25. januar 2000 - 12:50 #9
Hmmm, aner jeg en smule fjendtlighed mellem lalle og esben...

Hva faen skal man med 3 versioner af det samme program..bortset fra NS og IE hvis man designer. Notepad fåes heldigvis kun i en version. Den rigtige!

well esben : kan du ikke ligge en url til et eller andet du har lavet! vil faktisk gerne se noget af det!

Lalle : upper noget senere på dagen...very very basic. Ikke det vilde, men et simpelt forslag
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
25. januar 2000 - 13:24 #10
Ja men det er skam også fint prodic !
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
25. januar 2000 - 13:26 #11
Vil du også sende pds filen til min mail på webmaster@fatalerror.dk !

Lasse Mikkelsen
fatalerror.dk
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. januar 2000 - 18:53 #12
prodic... jeg funder lige ud fa noget...
Avatar billede prodic Mester
25. januar 2000 - 22:02 #13
Lalle : Du har fået post..har ikke uppet det men bare sendt det!

Esben : Glæder mig
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
26. januar 2000 - 18:38 #14
Tak !
Avatar billede chaser Nybegynder
22. februar 2000 - 21:21 #15
Det er altså sjovt at se to små børn der ikke kan enes.... men 3 x Win2k er måske også lidt spild af plads...
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
23. februar 2000 - 13:12 #16
Yep !
Avatar billede prodic Mester
17. april 2000 - 15:41 #17
gad vide hvor mange point (cyber)lalle har ude at svømme?

Selv om han har fået et svar!

</Prodic>
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
17. april 2000 - 19:50 #18
Her !
Avatar billede prodic Mester
17. april 2000 - 20:06 #19
undrede mig bare over at du havde mange ubesvarede!

men tak anyway