Avatar billede Lurifixfax Praktikant
11. oktober 2023 - 12:28 Der er 1 kommentar

Drukner i spam

Jeg modtager tonsvis af spammails hver dag, jeg sletter hver dag er det en god ide. Jeg ønsker ikke at ændre min mail.
Avatar billede INK Ekspert
11. oktober 2023 - 14:35 #1
Afhængig af hvilken mailudbyder (G-mail, Outlook, Hotmail, YouSee-mail) du har, så kan det være en god idé, at gå på webmail og her markere som spam. Det betyder du fremover undgår mange af disse spammails, da filteret opfanger dem og lægger dem direkte i spammappen.
Der kan også være helt legitime mails, som fejlagtigt lander i spammappen. Hos nogle udbydere skal du så selv flytte til indbakken, afmelde som spam og så evn. oprette adressaten som kontakt.