Avatar billede Kowie Praktikant
09. oktober 2023 - 20:50 Der er 6 kommentarer

Tegnet ' virker ikke på en pc, men på andre

Hej

Mit problem er at tegnet eller knappen til ' ikke virker på min pc, men hvis jeg sætter mit tastatur i en anden pc, kan jeg godt få tegnet. Jeg har sat min pc til dansk og tastaturlayout til dansk, som den også er på de andre pc'er jeg har prøvet. Tegnet er på knappen med *.
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. oktober 2023 - 22:11 #1
Prøv at trykke på Tasten mellem Alt GR og Ctrl i Højre side  + ' Tegnet Samtidigt?
Tasten der ser ud som en 4kant med striber.
https://ibb.co/XsGgq2n
Avatar billede Kowie Praktikant
09. oktober 2023 - 22:38 #2
Tak for forslaget, men hjalp desværre ikke.

Når jeg logger på pc’en virker det de første 5 sekunder, men efter virker det ikke igen. Jeg tror der kunne være en service i baggrunden som sætter en stopper for knappen, har du en ide på hvad det kunne være?
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. oktober 2023 - 13:10 #3
'Also works in English USA' Prøv og gå derefter tilbage Til Dansk?
Og prøv igen?
Gå til Tid & Sprog!
https://ibb.co/mCNwDCh
Avatar billede Kowie Praktikant
10. oktober 2023 - 13:25 #4
Har prøvet at ændre det til engelsk usa og tilbage igen, hjalp desværre ikke.
Kan dog godt få tegnet frem, hvis jeg har dem på andet sprog, men så erstatter den knappen Ø.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. oktober 2023 - 13:34 #5
Har du muligheden Engelsk (USA) Dansk Tastatur? Her har du stadig Æ&Ø!
https://ibb.co/5hLvzZL
Avatar billede Kowie Praktikant
10. oktober 2023 - 15:37 #6
Har jeg også prøvet.
Hvis jeg logger ind på en anden bruger, og har det samme sprog, oplever jeg ikke dette problem.