Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. september 2023 - 17:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows 11 og Blueray (Afspille på dansk)

Jeg har Windows 11.
Og Leawo-Blue-Ray Player (Gratis version).
*
Den virker godt på engelsk (Engelsk Blue-Ray)
*
Så har jeg en dansk Blue-Ray "Fuglene over Sundet".
*
Så siger Leawo :
DvD kan ikke afspilles på grund af landekode.
*
Jeg ved ikke, om jeg kan ændre noget på Leawo-Blue-Ray Player så den virker ?
Indstillingerne ?
*
Eller om man kan få en anden software - der kan afspille Blue-Ray på dansk ?
Et andet mærke ?  - Og gratis
*
Med Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2023 - 17:36 #1
Har du prøvet VLC afspilleren?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2023 - 17:43 #2
Ser ud til man skal gøre noget for at den vil afspille blueray https://videobyte.cc/play-blu-ray-with-vlc-media-player/
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. september 2023 - 18:14 #3
Tak 220661 - Ja, jeg har prøvet VLC - Og den virker ikke - Men jeg vil prøve det, du foreslog
Avatar billede kurt54 Ekspert
28. september 2023 - 18:39 #4
This free Blu-ray disc player could play Blu-ray discs (up to 4K resolution) of region A, B and C, and DVD discs from region 0 to 6. Different from other Blu-ray disc player apps that enables you to change player region by up to 5 times, this free Blu-ray disc player doesn’t even require you to set the player region.

klippet fra

https://www.leawo.org/blu-ray-player/
Avatar billede valby Ekspert
28. september 2023 - 20:26 #5
Jeg har også Leavo Blue-Ray. Den afspiller Badehotellet fint nok.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. september 2023 - 22:09 #6
Tak for de gode råd og fin hjælp.

Jeg bruger Leavo Blue-Ray til de få Blye-Ray jeg har, og som kan spilles på den .
(Ikke danske)

Og så det VLC player Blue-Ray til den ene Blue-Ray, som ikke kan spilles, som de andre.
(Dansk)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. september 2023 - 22:09 #7
Tak til ALLE og Godnat
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
29. september 2023 - 22:49 #8
Nu virker det ....