Avatar billede visto Professor
13. september 2023 - 21:15 Der er 5 kommentarer

Kan ikke få kontakt til Bluetooth høretelefoner

Jeg kan ikke forbinde nogle Bluetooth hovedtelefoner til min PC med Windows 10. (Det går fint på min iPhone).
Jeg har været denne igennem, uden at det hjalp:
https://support.microsoft.com/da-dk/windows/l%C3%B8s-bluetooth-problemer-i-windows-723e092f-03fa-858b-5c80-131ec3fba75c

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede puren Ekspert
13. september 2023 - 22:51 #1
hvordan mener du vi skal hjælpe dig med så lidt info??

prøv lige at sæt dig i vores sted og læs dit indlæg..

hvad er det for nogle ørebøffer??
kan din iphone og computer finde hinanden via BT?
sikker på at du har fået sat dine ørebøffer i parings mode?
Avatar billede visto Professor
13. september 2023 - 23:17 #2
Jeg tester med to bøffer: Sony WH-1000XM5 og Bose QuietComfort 45 - lad os koncentrere os om Bose's, som jeg nu har valgt at beholde efter test af begge.

Jeg ved ikke om hovedtelefonerne er sat i parringsmode. Ved heller ikke hvordan jeg skal gøre det. I appen findes denne mulighed ikke. Men som nævnt kører de sammen med iPhonen, som fandt dem helt uden problemer.

iPhonen finder ikke computeren, ej heller omvendt.

Det skal siges, at jeg er novice med denne type hovedtelefoner og kun har brugt bluetooth meget lidt - deraf min manglende viden om, hvilke informationer der er brug for for at hjælpe mig.
Avatar billede puren Ekspert
13. september 2023 - 23:25 #3
enhed A skal i parringsmode ellers kan enhed B ikke finde den
Avatar billede kurt54 Ekspert
14. september 2023 - 00:10 #4
Hvis de er forbundet til iphone vil PC nok ikke finde dem - prøv at slukke bluetooth på iphone. Nogle headphone gar i parings mode når de ikke er parret - andre skal du selv sætte dem i.
Avatar billede visto Professor
14. september 2023 - 19:56 #5
#3 Jeg kan i manualen for hovedtelefonen ikke se noget om parringsmode.

#4 Jeg har prøvet at slukke for bluetooth på iPhonen, Har herefter, som manualen https://www.pdfmanualer.dk/bose/quietcomfort-45/manual?p=23 til høretelefonen siger, holdt bluetooth-knappen inde i 3 sekunder, men bøfferne dukker ikke op på computeren, efter at jeg har tilvalgt "Tilføj Bluetooth-enhed eller en anden enhed" under "Bluetooth og andre enheder".