Avatar billede lurup Ekspert
11. september 2023 - 10:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hacket Facebook konto

Hej
Jeg har en veninde der har fået hacket hendes Facebook profil.
Hvordan kommer vi i kontakt med Facebook ? I skal huske på at hun ikke kan komme ind på hendes profil.
Når vi vil lave ny adgangs kode vil de sende den til en mail adresse vi ikke kender til. kan se den hedder noget n******8@****.com som ikke er en vi kender
11. september 2023 - 16:52 #1
Det samme er sket for mig igår!! hvad gør man??
Avatar billede kurtba Ekspert
11. september 2023 - 23:25 #2
03. oktober 2023 - 18:04 #3
Virker ikke....
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. oktober 2023 - 14:20 #4
Opret en frisk konto og ræk ud til familie, venner og bekendte.

FB-support er notorisk ringe, da størsteparten af henvendelserne skal håndteres automatisk via robotter/algoritmer, så chancen for at få den oprindelige konto tilbage er nok desværre sådan cirka et stort rundt nul.