Avatar billede ErikHg Ekspert
02. september 2023 - 13:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Proceslinjen er blevet lysegrå - før var den grøn

Jeg er løbet ind i et irriterende problem: proceslinjen er nu lysegrå, men før var den grøn på min stationære pc. Jeg ved ikke hvad der er sket, men har prøvet flere muligheder, men desværre uden held. Maskinen kører Win 10.
Noget andet jeg har bemærket er at baggrunden er blevet mørk, når jeg klikker på ikonet "billeder" på skrivebordet. For at sikre mig at det ikke var mif selv, der havde fået pillet ved et eller andet, tændte jeg min bærebare pc med Win 10, men også der optræder fænomenet med mørkbaggrund ved klik på billedikonet "billeder" på skrivebordet. Jeg kan forestille mig at det er Microsoft der er synderen. Det ville være rart hvis denne evt. opdatering kunne fjernes igen.

https://ibb.co/R79HGYn

Mvh.
ErikHg
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2023 - 14:00 #1
Lige udmiddelbart kunne det tænkes, at kigge på Tilpasning for temaer og farver?

Skrivebordstemaer
https://support.microsoft.com/da-dk/windows/skrivebordstemaer-94880287-6046-1d35-6d2f-35dee759701e#WindowsVersion=Windows_10

Tilpas Windows farver
https://support.microsoft.com/da-dk/windows/tilpas-windows-farver-95fb6521-577a-f903-cc40-ac5a010f3466

Jeg håber, at det hjælper med at ændre det til ønskede tilpasning, jeg hopper af her 🙃
Avatar billede 220661 Ekspert
02. september 2023 - 14:55 #2
Enig i #1
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. september 2023 - 14:55 #3
Takker for hjælpen...... nu virker det som det skal.👍