Avatar billede Thomas C Novice
01. september 2023 - 10:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cursor forsvinder

Cursor(markør pil) forsvinder fra skærmbilledet. Kan være der når jeg åbner PC, men er så væk når jeg har lokket på.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. september 2023 - 11:39 #1
Prøv det her der vises i video
https://www.youtube.com/watch?v=EK5iDshqXxs
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2023 - 14:30 #2
Det kunne tænkes, at Windows opdatering har hentet ældre udgave og installeret driver for dig, den tidligere anvisning vil kunne løse dette for dig.

https://answers.microsoft.com/da-dk/outlook_com/forum/all/cursor-forsvinder/517bc925-a813-4894-86ce-4661ad7d7484

Eller hvis det er i forbindelse med Office programmer, kunne du følge som anvist på supporten:

Kør Windows Store fejlfinderen. Her er trin hvis du ikke er sikker på hvordan du kan gøre dette:
Tryk på din Windows tast, skriv fejlfinder og tryk Enter.
Vælg ”Vis” på det venstre panel og kør Windows Store Apps fejlfindingsværktøjet fra listen og se om det cirker.
Klik på Avanceret og derefter klik Anvend reparation automatisk.
Vælg næste og derefter følg instruktionen på skærmen. Når du er færdig, så tjek om problemet stadig er der.

Hvis dette ikke hjælper, så kan du prøve at bruge DISM værktøjet og System Fil Tjekker for at reparere filer der er blevet slettet eller beskadige.

Dette gør du ved at:

Klik Start.
Indtast cmd og derefter tryk på CTRL+SHIFT+ENTER for at åbne kommandoprompt med admin rettigheder.
Hvis en vindue med Kontrol af brugerkonti dukker op, så godkend den handling og derefter klik på fortsæt.
Kopir eller skriv disse kommandoer in og derefter tryk Enter:
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
sfc /scannow

For at lukke kommandoprompt vinduet så skal du skrive Exit og derefter trykke Enter. Genstart dit system hvis problemet stadig er der.

Hvis det ikke hjælper, kan du sagtens altid opgradere eller ren installere Windows om.

🙃
Avatar billede Thomas C Novice
02. september 2023 - 17:09 #3
Det første virkede, er kørende igen.
Tak for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. september 2023 - 19:25 #4
Velbekomme 👍