Avatar billede ZeBa Ekspert
27. august 2023 - 23:24 Der er 14 kommentarer

Audacity

Når jeg forsøger at starte Audacity får jeg at vide, at det allerede kører, og at jeg skal bruge kommandoen Ny eller Åbn, men jeg kan ikke se det nogen steder. Hvad gør jeg for at se det?
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. august 2023 - 23:30 #1
Så har jeg brugt 125 kr. på REVO uninstaller, men det kan ikke fjerne det. Forbandede lort!
Avatar billede 220661 Ekspert
27. august 2023 - 23:41 #2
Hvorfor genstartede du ikke bare computeren? Så var det program jo stoppet?? I øvrigt kan man jo altid lukke det ned fra jobliste.
Og at købe Revo for st at afnstallere er altså ikke nødvendigt. Det klarer den frie version ganske fortrinligt
Og nej Revp er ikke noget lort.
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. august 2023 - 23:54 #3
Fordi jeg har en masse Edge vinduer åbne, som jeg ikke vil af med
Avatar billede 220661 Ekspert
27. august 2023 - 23:55 #4
Jeg har haft Audacity på min pc som test en gang og her kunne den frie udgave af Revo sagtens at installere den. Men Audacity må jo ikke køre i baggrunden når man skal afinstallere.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. august 2023 - 00:01 #5
Jeg er sikker på ved en genstart af din pc vil/bør Audacity starte rigtig op igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. august 2023 - 09:11 #6
>Zeba - du skal bruge Edge apps og ikke slæbe rundt på alle de vinduer åbne:
På en side, hvor du vil have hurtig adgang i Edge - klik på ... top højre, og gå ned til Apps i menuen, og der vælger du Installér det websted som en app.
Minimer browseren, og du har en ny app der åbner lige netop den side (den kan ikke andet - kun siden og dens undersider)
Når den er fundet, så maksimer browser og luk det vindue - og videre til næste til du har ryddet op i åbne vinduer.

Det er den ene ting, hvor Edge er bedre end Chrome.
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. august 2023 - 21:16 #7
Super, 1000 tak
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2023 - 11:09 #8
Hvis du har fået løst problem marker indlæg som løsning.
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 18:15 #9
#6: Jeg bruger også Edge, men jeg skal bruge noget mere tid på at fordøje din lange forklring .)
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 18:16 #10
#2: Jeg var træt og stresset og brugte bare de 125 kr. uden at tænke mig om :(
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2023 - 18:28 #11
#10 Øv. Det var ærgerligt. Kan se du er i gang med dine gamle spørgsmål. du får en thumbs op herfra 👍😀
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 18:32 #12
Tak for det, men nu vil jeg sove, så må resten komme en af dagene.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2023 - 18:39 #13
Super. God nat til dig :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
05. december 2023 - 19:10 #14
ZeBa du burde læse teksten - dine indlæg # 7 og 9 er nok henvendt til mig, og har INTET med 220661 at gøre.
Prøv lige at skriv fx #6 hvis du svarer mit indlæg #6, så vi ved, hvad du taler om og til hvem. PT roder det lidt rundt.