Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 22:27 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Logo i vector grafik

Hej

Jeg skal bruge et logo, lavet i vector grafik (denne fil skal jeg selvfølgelig have). Der skal stå \'U.S. Style\'. Logoet skal se meget prof ud. Det skal være rimelig enkelt og så må det gerne indeholde et aspekt man kan genkende. Helst kun én eller få farver. Billedet skal være med transparent baggrund. Det skal ca være i forholdene højde 1, bredde 2,5. Håber i kan opfylde mine ønsker
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
30. august 2001 - 22:31 #1
Har du en deadline?
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 22:32 #2
nej, så tag jer endelig god tid og gør jer umage :) Altså ikke flere uger, men du ved hvad jeg mener
Avatar billede atf_nova Nybegynder
30. august 2001 - 23:48 #3
U.S.Style...har det noget at gøre med USA? eller hva?  =)
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 23:49 #4
ja det er en butik der handler med hip-hop tøj - meget af det fra USA, har du tænkt dig at lave et logo eller..?
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2001 - 18:16 #5
Er der ingen der kan finde ud af det eller er der ikke nogen der gider?
Avatar billede xyleen Nybegynder
31. august 2001 - 18:53 #6
må man se hpen..?
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2001 - 19:13 #7
det er ikke til en hp, hp\'en kommer til at være på www.usstyle.dk men den er ikke færdig endnu, men er der slet ingen der gider lave det eller er der ingen der kan finde ud af illustrator/vector??
Avatar billede prodic Mester
31. august 2001 - 19:15 #8
Hvis det er noget du er villig til at betale andet end E-point for, så får du nok flere bud.
Folk der laver logoere(rigtige) tager altså penge for det - incl. mig selv.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
31. august 2001 - 21:41 #9
ok..jeg har lavet et forslag!!

nu er det så lige at jeg ikke er så ferm til det der vector-halløj..men jeg har da gemt logo\'et i alskens former for filtyper...jeg har også gemt et eksemplar i cmyk-farver og illustrator esp.filformat... men da kan du kun resize logoet som helhed..ikke delene hver for sig...men nu skal du jo lige se om logoet i det hele taget har interesse...jeg skal nok - hvis du er interesseret i mit forslag - forsøge at gøre sådan at det også kan resizes i hvert enkelt del af logoet/billedet..men fortæl mig lige hvad du syns først og om det i det hele taget er nødvendigt at delene skal kunne manipuleres med individuelt...
sådan ser det ud (i gif.format):
http://novaweb.subnet.dk/usstyle13.gif

->NOVA
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2001 - 03:04 #10
ehmm... æhh.. det er ikke lige det jeg har i tankerne du. Det skal slet ikke relatere til hip-hop da det skal bruges i en hel anden sammenhæng, prodic what\'s the price?
Avatar billede and.vang Nybegynder
01. september 2001 - 11:43 #11
Jeg vil gerne prøve for point! Selvom det jo egentlig er en nem måde at slippe på...

/Anders  :)
Avatar billede prodic Mester
01. september 2001 - 12:25 #12
Lecter->Send mig en mail på webmaster@prodic.dk med en beskrivelse af hvad du havde forestillet dig samt en beskrivelse af virksomheden så kan vi tage den derfra.

Men husk at logoere(rigtige logoere) er i den dyre ende af prisskalaen. Priserne starter oftest omkring de 7.000...
Avatar billede and.vang Nybegynder
01. september 2001 - 13:32 #13
7000...!
Damn...Nå, men nu har jeg jo lavet et, så værsgo\'!

http://altm.whitehat.dk/eksperten/usstyle.jpg

Har lavet det som vektor i PSP 7 så jeg ved ikke om du kan redigere i den i Illustrator.

/Anders
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2001 - 14:52 #14
7000 nej tak du! And vang, det ser godt ud men jeg har forestillet míg noget mere aflangt hvis du forstår, det må gerne være i helt sort eller gråt eller så noget. med et af bogstaverne lavet om til et genkendeligt aspekt ligesom netventures logo: http://www.netventure.dk/

Avatar billede atf_nova Nybegynder
01. september 2001 - 16:40 #15
Avatar billede and.vang Nybegynder
02. september 2001 - 14:23 #16
OK!
Jeg ville bare illustrere USA med de blå-rød-hvide farver. Men SKAL det være aflangt?? Atf_nova\'s 7\'er er ellers kanon flot!!

/Anders
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2001 - 17:19 #17
præcis nr 7 er kanont fedt, hvis du sender mig det i esp format (så jeg har mulighed for at ændre farver/størrelser uden problemer) med transparent baggrund så får du pointene. Send til thomas.hartz@privat.dk
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 19:34 #18
nova>> er du død? :) Jeg kunne godt tænke mig den fil.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
05. september 2001 - 04:26 #19
ups..sorry..har ikk været på nogle dage...
jeg sørger for at du har den som esp\'er majet snart...=)

->NOVA
Avatar billede atf_nova Nybegynder
06. september 2001 - 00:29 #20
mange tak for pointz =)

->NOVA