Avatar billede Steen Praktikant
06. august 2023 - 18:09 Der er 2 kommentarer

Vedr Google Maps

Jeg har været en tur i Norge på ferie og har hver dag kørt efter google maps en tur hver dag
Disse turer kan jeg se pr dag i min tidslinien
Er det muligt at sætte 12  (Eller anden antal) dage samme ti,l et kort så jeg kan se hele min tur i et billede?
Er der nogen som kan hjælpe
Avatar billede kurtba Ekspert
06. august 2023 - 20:21 #1
Hvis du bruger en pc, så kalder du google maps frem. Lav en rute til første sted, og så kan du derunder indsætte ny destination det antal gange du har brug for.
Ellers kan jeg anbefale route generator, hvor man kan lave en animeret rute. Altså en lille film, hvor man kan se, hvor man har kørt/fløjet/gået osv.
Smart, når man har lært den at kende.
http://www.routegenerator.net/
Avatar billede Steen Praktikant
11. august 2023 - 19:32 #2
Mange tak for svaret. Men jeg har allerede ruten liggende men dvs 12 ruter 1 for hver dag. Dem kunne jeg godt tænke mig at kunne sætte sammen til en samlet rute. Så jeg kan se hele min tur i Norge som en samlet rute. Kan det lade sig gøre og hvordan