Avatar billede exposure Nybegynder
24. januar 2000 - 13:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3ds max3 - icon

Jeg har lige installeret max3 igen på en ny harddisk, men nu mangler der en masse iconer. Faktisk alle dem under create. Jeg uninstalleret, installeret....... Ja, hvad ellers kan man gøre???
Avatar billede exposure Nybegynder
24. januar 2000 - 15:55 #1
Nu kom jeg til at sige Create-Panel, men det skulle ha' været Main Toolbar, min er jo egentlig ligemeget.
Avatar billede funnymaker Nybegynder
31. januar 2000 - 08:01 #2
Bare en ide'
Hvis du køre med openGL ell.  ligende så prøv at skift driver i 3dsmax r3
det hjalp hved mig
ellers få fat i 3,1 versionen den løser en del problemer....
Avatar billede exposure Nybegynder
01. februar 2000 - 13:55 #3
Hvor finder man R3.1 hende???

Det mærkelige er at det har virkede men nu gør det ikke.......
Avatar billede funnymaker Nybegynder
02. februar 2000 - 09:56 #4
Hvis man har købt 3dmax 3  kan man få en gratis opgradering til 3.1 hved sin forhandler (Pågrund af at 3eren var så fuld af fejl)
Avatar billede exposure Nybegynder
04. februar 2000 - 23:18 #5
Jeg ved ikke hvad jeg gjorde men nu virker det
Avatar billede agm Nybegynder
19. februar 2000 - 23:28 #6
Kan du ikkke finde ud af hvad du gjorde- for jeg har det samme problem!!!