Avatar billede bamsen Novice
23. juli 2023 - 11:26 Der er 3 kommentarer

Linksys router med kviknet

Hej, har kviknet, kører ok med deres router men prøver jeg sætte min egen router Linksys EA6900, melder den at der er ingen internetforbindelse, har før fungeret på anden adresse, samme udbryder men nu på det nye adr, vil den slet ikke, har 1000/1000 men får kun omkring 200 med kviknets egen router... nogen der kender til problemet med linksys EA6900 router?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juli 2023 - 14:30 #1
Det kunne lyde som om din nuværende bolig ikke er på fiber, men bruger kabel(tv).
Kabel er maks 500/500, men deler hastighed med andre omkring din bolig, og der lyder 200 som dagens hastighed.
Avatar billede bamsen Novice
23. juli 2023 - 14:43 #2
Der sidder fiber boks, og der er 100% fiber, så det virker så mærkeligt (fiber boks leveres af Nord Energi Fiber) står der på mærket
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juli 2023 - 16:19 #3
Klag til kviknet support - din konto på ny adresse er sat forkert op.