Avatar billede lurup Ekspert
19. juli 2023 - 21:12 Der er 4 kommentarer

læse en php link

Er der en hjemme side man kan afprøve en php link ?

jeg har noget der kører på fx dette link jeg gerne vil afprøve.

data.dk/OBS/aftenrenlille.php
Avatar billede bvirk Guru
19. juli 2023 - 23:05 #1
Der er noget der hedder et php link - der findes url'er som ender på php og de testes lettere direkte i browseren en fra en anden (evt. php) side.
Men de skal ligge offentligt - altså med domæne eller evt. lokalt gennem en webserver.

Prøv at beskrive hvad du vil med andre ord.
Avatar billede lurup Ekspert
19. juli 2023 - 23:19 #2
Jef skal have testet og mine URL´er virker efter jeg har mine filer til en ny webhotel
Avatar billede bvirk Guru
19. juli 2023 - 23:59 #3
Nåh sådan - altså i stedet for at prøve det manuelt i browseren, link for link, så tænker du på en ekstern crawler dims der kan pløje det hele igennem. Jeg kan desværre ikke bistå med noget.
Avatar billede bvirk Guru
20. juli 2023 - 00:27 #4
Når crawlerne kommer forbi kan ses i apaches log filer (access.log),  hvis det er Linux og apache sikkert også på anden vis på andre platforme. Det er ikke sikkert der er adgang til at se dem - nogle hostninger måske som statestik i kotrolpanel. Forkerte interne GET responceses er jo 404 anført mod 200 afspejlende et eksisterende korrekt link.