Avatar billede visto Professor
11. juni 2023 - 13:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tegne sort streg i Paint Shop Pro

Jeg har prøvet med Pen Tool at tegne en streg 1px bred, men den bliver grå, og den skal være sort. I Materials står både Foreground og Background til sort, så der må skulle noget andet til at få stregen sort. Men hvad?

Jeg har både PSP 7 og PSP 18, vil foretrække at lave det i PSP 7, da jeg ikke kan få tekst med Text Tool til at se ordentligt ud i PSP 18.
Avatar billede valby Ekspert
11. juni 2023 - 14:16 #1
I PsP 9 kan man bestemme farven se link. https://ibb.co/vqMn7YL
Avatar billede valby Ekspert
11. juni 2023 - 14:30 #2
Jeg fik PsP 9 for mange år siden, fra nettet. Det er en version uden kode. Den skal bare pakkes ud. Den er på 132 Mb. Hvis du er interesseret, kan du få en kopi, sendt over nettet.
Avatar billede visto Professor
11. juni 2023 - 15:38 #3
Jeg kunne godt få det til at virke ved i PSP7 at bruge den del af Materials, du anviser. Forstår ikke helt, hvorfor det ikke virkede før, men hovedsagen er, at det er lykkedes.

Tak for hjælpen.
Avatar billede valby Ekspert
11. juni 2023 - 15:44 #4
Velbekomme :-)