Avatar billede chris Nybegynder
20. maj 1999 - 16:53 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hvor skal jeg købe .....

..... min nye PC ??

Nogen der kender et billigt sted ?

Jeg skal have en P3 450 Mhz, 128 Mb ram......osv !!
Avatar billede cybles Nybegynder
20. maj 1999 - 16:56 #1
Avatar billede jinxed Nybegynder
20. maj 1999 - 16:57 #2
Avatar billede cybles Nybegynder
20. maj 1999 - 16:58 #3
Der kan du se hvor du får den billigste og bedste pc'er for dine penge. Data-Centrum og Zitech er heller ikke at foragte lidt dyre en prisindex men så er der tilgængæld en rigtig god service.
Avatar billede klas Juniormester
20. maj 1999 - 17:08 #4
jeg skal selv ud og købe 2 computere, en til mit arbejde og en til min kammerat.. jeg har valgt at købe hos www.nissen-hardware.dk  han er kanon billig og jeg kender flere som har købt hos ham.. kvalitet..

siden mangler lidt informationer omkring hvad det koster at få en pc der er lidt anderledes nd lige de systemer han allerede har lavet.. men det er han behjælplig med at finde ud af :o)

Avatar billede dalsgaard Nybegynder
20. maj 1999 - 18:02 #5
Prøv www.datagaarden.dk

Der har jeg købt og er godt tilfreds, både med pris og kvalitet
Avatar billede cybles Nybegynder
20. maj 1999 - 18:12 #6
Overstående kan kraftigt frarådes, de ved alt for lidt om pc'er og udstyr og så er de alt for dyre. Men skal du handle med en arrogant 17 årig klædt ud i habit tja så er det nok det rigtige sted :-)))
Avatar billede dalsgaard Nybegynder
20. maj 1999 - 18:19 #7
ja, ja - tal nu for dig selv.
Chris kan vel selv vurdere.
Avatar billede cybles Nybegynder
20. maj 1999 - 18:25 #8
Dalsgaard han vil havde et råd og det var hermed givet. Det siger ikke så lidt om din viden omkring pc'er at du syndes Datagården er godt ;-)
Avatar billede alt-x Nybegynder
20. maj 1999 - 20:42 #9
Ellers er http://pc-billigt.dk    et ganske udemærket sted. han er ti hvertifald billig, og kan skaffe det meste. Hvis du selv ved hvilke enkelt dele du vil have ...  (og den kan også blive samlet  ;-))
Avatar billede sirius Nybegynder
21. maj 1999 - 08:52 #10
http://www.computerpriser.dk
danmarks mest opdaterende pris side med de 100% billegse priser. Du kan bl.a. få denne "128MB PC100 SDRAM, IBM 13,5GB, Banchee 16MB AGP, 17" Eclipse ES1780 0,26mm. TCO95 1600x1200/NI, 36xSpeed Toshiba" til 13.954 og nogle andre som er billigere..
Avatar billede dalsgaard Nybegynder
21. maj 1999 - 11:49 #11
Kære cybles

Jeg synes du skulle beholde dine arrogante vendinger for dig selv, og bruge et ordentligt sprog. Hvad jeg ved om pc'ere kan du jo nu ikke vide noget om.
Avatar billede cybles Nybegynder
21. maj 1999 - 12:58 #12
Kære dalsgaard

Dette er et forum hvor man forsøger at hjælp hinanden ikke et sted hvor man dyrker lobby arbejde, min holdning har jeg givet udtryk for dette kom du med en kommentar til og det gav jeg igen på.
Avatar billede chris Nybegynder
21. maj 1999 - 20:43 #13
Hvordan er det nu lige at jeg giver de point ?
Avatar billede cybles Nybegynder
21. maj 1999 - 20:45 #14
Chris hvis du ønsker at give de point til mig taster du på accepter svar. Vil du ikke give mig de point taster du på afvis svar.
Avatar billede cybles Nybegynder
21. maj 1999 - 20:46 #15
Sådan :-)
Avatar billede chris Nybegynder
21. maj 1999 - 21:13 #16
Tak for alle de svar..her er hvad jeg lige har fundet PT. :

Bundkort (Asus/ Abit)800 kr
Kabinet (A-Open)575 kr
CPU (PIII 450 Mhz)2425 kr
128mb ram 1365 kr
17" Skærm 1895 kr
A-Drev195 kr
Grafik kort (Riva TNT 16mb)935 kr
CD-ROM    375 kr
Harddisk(Fijutsi 10 gb)    1455 kr

I ALT    10.020kr

Nu er der bare det ved at, PIII sikkert falder kraftigt i pris inden for en måneds tid, hvor K-7 lander. .....men hva fan'. Så kunne man vel blive ved !
Avatar billede cybles Nybegynder
21. maj 1999 - 21:17 #17
Nemlig og man skal ikke ærge sig over at man har brugt penge på noget, man skal istedet glæde sig og tænke på hvad lærte man ikke i den tid man havde udstyret....held og lykke med det, det ligner et rigtigt godt valg....
Avatar billede sirius Nybegynder
21. maj 1999 - 22:41 #18
køb tnt2 istedet for tnt
Avatar billede hamderper Nybegynder
02. juli 1999 - 14:50 #19
har du købt ellers har jeg et tilbud til dig