Avatar billede ZeBa Ekspert
18. maj 2023 - 19:22 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Sort skæm

For helvede hvor er jeg træt af It. Der går ikke en halv dag uden at der er noget i vejen med min laptop, min mobil, mit tv eller noget tredje.
Nu er mit LG tv begyndt at vise sort skærm. Der er fin lyd, og jeg kan fint skifte mellem kanaler.
Og hvis jeg går ind på min side ser jeg fint billeder af de forskellige optagelser, men hvis jeg klikker på en af dem, bliver skærmen sort.
Hvad helvede er der galt???????+
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2023 - 08:29 #1
Kort svar herfra er at du har mistet rettigheden til at se de optagelser du har lavet.
Optagelser der er lavet med købekanaler vil med tunere fra et tv ikke blive godkendt over en længere periode. De vil udløbe. DR kanaler vil sikkert forblive intakte. Kig om du har sådanne optagelser og at de virker.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. maj 2023 - 14:05 #2
Nu kører den sgu igen
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2023 - 16:43 #3
Jamen velbekomme da og undskyld for mit indlæg 😒
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2023 - 16:44 #4
Ind imellem er tålmodighed en dyd. 🤔
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. maj 2023 - 17:14 #5
1000 tak for dit indlæg
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2023 - 17:16 #6
Tak. Håber den ikke driller igen. Har du gjort noget andet end at slukke og tænde for tv?