Avatar billede ZeBa Ekspert
17. maj 2023 - 14:21 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Flytte filer

Hvordan flytter jeg filer fra en android over på en usb?
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. maj 2023 - 16:23 #1
Når du sætter dit USB lade/Data stik i din PC: får du så ikke i Stifinder en menu hvorfra du kan overføre filer? Ps. Er det en smartphone? Så prøv!
Avatar billede kurt54 Ekspert
17. maj 2023 - 17:26 #2
med et otg usb-stik kan du bare sætte det direkte i telefonen

vælg et med samme stilk som din telefon usb-c eller micro-usb -de har så et alm. usb-a stik til brug i komputer.

https://www.avxperten.dk/otg-usb-stik/?filter=sort_2
Avatar billede ZeBa Ekspert
17. maj 2023 - 17:37 #3
#1: Nej
Avatar billede ZeBa Ekspert
17. maj 2023 - 17:38 #4
31: Jeg sætter den ikke i min PC,
fra en android over på en usb?
Avatar billede falster Ekspert
17. maj 2023 - 17:44 #5
Der er lidt forskelligt her

https://www.youtube.com/watch?v=2LwrF_URHN8

https://www.youtube.com/watch?v=GqOl-f4exEA

fundet ved at Google

transfer files from Android phone to USB stick
Avatar billede 220661 Ekspert
17. maj 2023 - 17:45 #6
Det tror jeg ikke det kan virke..
Jeg vil mene filer midlertidigt skal lande i en pc og så overføres på usb pind.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. maj 2023 - 18:32 #7
#5 Ser ud til jeg tog fejl måske. Håber zeba får det til at virke.  😊
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. maj 2023 - 18:32 #8
#6 et var også det jeg mente i #1 hvis han kom så langt.
Ellers er der jo muligheden at sende dem til sin Mail Box!
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. maj 2023 - 18:37 #9
Når jeg er bortrejst sender jeg dem som vedhæftet fra min Outlook på mobilen til min Live Mail: På PC.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. maj 2023 - 18:59 #10
er du ude at rejse igen uden at teste din opsætning hjemmefra?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. maj 2023 - 20:05 #11
Zeba skal filer vises på udstyr der kun har usb porte eller er det for at have backup af data?
Avatar billede ZeBa Ekspert
17. maj 2023 - 21:12 #12
Har fået at vide af min tekniker, at det ikke er muligt. Men tak for alle kommentarerer.
Avatar billede ZeBa Ekspert
17. maj 2023 - 21:14 #13
#10: Ja, jeg er ude at rejse igen uden at teste din opsætning hjemmefra. Er du så glad?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. maj 2023 - 21:41 #14
Du må lære det efterhånden. Skriv herinde med det du skal 2-3 uger før du tager afsted. Jeg bliver ikke gladere, men du slipper måske for en del bøvl på turen.
Avatar billede ZeBa Ekspert
17. maj 2023 - 22:35 #15
#14: Nej, jeg er ikke ude at rejse, claes14, men fortsæt du endelig med din belærende stil. Den skal du nok nå langt med.
Men fra nu af ignorerer jeg dig.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. maj 2023 - 07:13 #16
Med et kabel som dette https://www.avxperten.dk/usb-otg-kabel/usb-adapter-otg-a-han-micro-b-hun.asp burde du kunne sætte en almindelig usb pind på og tilslutte på telefon. Du skal blot sikre dig at det stik der går i telefon er det samme som du har.
I video som falster lagde kan jeg se sådan et stik, og i videoen der ses at der vises et ikon i toppen af skærmen med et usb symbol. Så i teorien burde du kunne gøre det.
Der findes et utal af adaptere og kabler på avxsperten :-)