Avatar billede passiflora Juniormester
11. maj 2023 - 15:29 Der er 3 kommentarer

Betinget formatering EAN

Hej

Er der mon nogen der har rodet med betinget formatering, der viser hvis cellens indhold ikke indeholder en mulig EAN kode

Tak
Avatar billede ebea Ekspert
11. maj 2023 - 19:24 #1
Hvilke ting vil du tjekke for, omkring koden. Der ligger jo mange ting der tjekkes for i en EAN kode. Og er det en EAN, eller en EAN-13 kode.
Avatar billede passiflora Juniormester
11. maj 2023 - 20:04 #2
Ja, EAN-13.
Der skal jo gerne være 13 tegn og sidste ciffer er kontrolciffer...
Vel bare de to ting.
Avatar billede falster Ekspert
11. maj 2023 - 23:35 #3