Avatar billede Knud Søndergaard Praktikant
28. april 2023 - 15:31 Der er 4 kommentarer

Tastaturproblem

Maskine :  Lenovo Thinkpad E15 gen 2  -  Intel Core i5 -  Windows 10

Jeg skal angive pinkode for at logge på, og tastefeltet er klart, men jeg kan ikke skrive bogstaver eller specialtegn. Der sker bare ingenting.  Alle tal på både det numeriske tastatur og talrækken over bogstaverne virker.

Hvad kan jeg have trykket på ?  Og hvad kan jeg gøre for at afhjælpe ?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2023 - 16:52 #1
har du en fungerende systemgendannelse?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2023 - 16:58 #2
Jeg tror du har lavet en FN+ en anden taste der har ændret layout på tastaturet.
Jeg er selv stationær bruger så er ikke inde i hvilke funktioner de forskellige muligheder indeholder.
Avatar billede kurt54 Ekspert
28. april 2023 - 19:15 #3
Standard er kun tal i pinkode - har du tilvalgt bogstaver mm - tror jeg Microsoft har kikset en opdatering så du er tilbage med kun at kunne taste tal - hvilket jo er et problem hvis der er andet i din kode. System gendannelse - ja men vent evt så lidt før du kører opdateringer på.
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. april 2023 - 20:14 #4
Se om du ventult har trykket på Schift lock knappen?