Avatar billede martens Guru
21. april 2023 - 16:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Guide (wizard) mangler såvel Access 2016 samt 365

Jeg har gennem lang tid kunnet linke/importere fra Exchange/*.pst-filer, men pludselig kan jeg ikke længere.
Der informeres om at guiden/wizarden mangler...
Andre der har konstateret dette ?
- og måske har en løsning på dette.
Har googlet lidt, men synes ikke jeg rigtig hitter det jeg søger ..
Det er både i Access 2016:sant i min 365 version ( forskellige PC'ere )

God weekend og husk at nyde det gode vejr !
Avatar billede Gustav Ekspert
21. april 2023 - 18:49 #1
Har du prøvet en reparation/geninstallation af Office?
Avatar billede martens Guru
21. april 2023 - 22:16 #2
Ja re-install er forsøgt..
Avatar billede Gustav Ekspert
22. april 2023 - 11:04 #3
Avatar billede martens Guru
23. april 2023 - 12:24 #4
Lige en lille søndags-opdatering på min problematik.
Det viser sig at problemet kun opstår, når jeg tilgår mapper i strukturen, hvor der er mellemrum i mappenavnet.
Jeg ved ikke hvad der ellers sker med import-/link funktionen, da punktummer f.eks. bliver til '#'
Men nok om det... Årsag blev fundet, men besynderlig fejlmeddelelse.

God søndag !