Avatar billede arnepedersen Forsker
25. marts 2023 - 10:47 Der er 7 kommentarer

Harman Kardon

Jeg har lige købt en Harman Kardon Sound bar 700. Og har brug for hjælp til opsætning. til bl. a. Tv og til musik. fra min Iphone.
I forvejen har jeg to Harman Kardon Citation ONE, og dem vil jeg meget gerne bruge sammen med min nye bar.
Jeg har eksperimenteret lidt, og det er faktisk lykkedes. Men nu virker det ikke.
Jeg har også købt en  Harman Kardon Citation SUB S subwoofer, men har ikke fået den endnu.
Så er det jeg efterlyser den bedste opsætning fra Jer kloge hoveder.
Der findes en brugervejledning, men på Engelsk. Men ak det er jeg elendig til (81 år)
Kan I hjælpe mig?
Avatar billede INK Ekspert
25. marts 2023 - 11:37 #1
Avatar billede kurtba Ekspert
25. marts 2023 - 11:37 #2
Du kan hente dansk betjeningsvejledning her
https://www.harmankardon.dk/soundbars/CITATION+MULTIBEAM+700-.html
Et stykke nede på siden er der specifikationer og en menulinje, hvor der står "manualer og hent" og den side du så kommer ind på, der er den danske vejledning ovre til højre.
Her er direkte link til manualen
https://www.harmankardon.dk/on/demandware.static/-/Sites-masterCatalog_Harman/default/dw8f020527/pdfs/HK_Citation_MultiBeam%20700_Owner's%20Manual_DA.pdf
Avatar billede INK Ekspert
25. marts 2023 - 11:38 #3
Den er der faktisk også på dansk når man kikker ordentlig efter 😀
Avatar billede arnepedersen Forsker
25. marts 2023 - 11:41 #4
Tak Jeg har hentet den. Kan i hjælpe med optimal opsætning så jeg kan bruge mine "gamle" højtalere sammen med min nye bar?
Avatar billede fase Professor
25. marts 2023 - 14:35 #5
Øh, er der ikke højttalere i din soundbar, så kan/behøver du vel ikke koble dine højttalere til.
Avatar billede arnepedersen Forsker
25. marts 2023 - 16:25 #6
Face Mine "gamle højtalere er faktisk rigtig gode, men kunne ikke bruges til TV. Så derfor vil jeg meget gerne have dem med samlet til både TV og musik.
Avatar billede kurtba Ekspert
25. marts 2023 - 16:53 #7
Jfr vejledningen kan dine Citation One ikke parres med den soundbar, som du har købt.
Det er således, at man ikke bare lige kan parre alle Harman Kardon højttalere på kryds og tværs. I Vejledningen på side 21 står der, hvilke andre højttalere, som der kan parres med.
Citation One er vist den første Citation der blev lavet, og jeg har I deres forum læst, at den indeholder software, som ikke vil blive opdateret, og bl.a. derfor ikke umiddelbart  kan parres med andre og nyere højttalere i Citation serien.
Så umiddelbart ser det sort ud med den mulighed.