Avatar billede lurup Ekspert
21. marts 2023 - 21:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lave logo om til google pro konto

Hej

Jeg skal lave min logo om til dette for at det kan bruges på min google pro profil.
Hvordan gør jeg det ?
Størrelse: Billedfilen skal være i PNG- eller gifformat, være i størrelsen 320 x 132 pixels og må højst fylde 30kB. Undlad at medtage nogen Google-varemærker.
Avatar billede klaudi Ekspert
21. marts 2023 - 23:30 #1
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2023 - 23:43 #2
Benyt Dall-E 2 med at generere et billede ud fra en beskrivelse, og derfra kan du selv tilpasse den, hvis billedet er over et størrelse 🤪

Her er linket:

https://labs.openai.com/