Avatar billede nu_igen Guru
10. marts 2023 - 11:18 Der er 1 løsning

Bighugelabs.com

Hej. Jeg har nu i flere timer forsøgt at logge mig ind eller at registrere mig her. Jeg tror at programmet arbejder sammen med FLICKR. Jeg har brugt disse programmer tidligere, men husker ikke min adgangskode. Begge programmer husker dog min mailadresse. Jeg prøver at bede om et reset af adgangskoden, har måske prøvet 15-20 gange, men der kommer ingen mail med reset muligheder. Er der nogen, der vil prøve at registrere?
Jeg har mulighed for at bruge 2 mailadresser, og programmerne svarer at de kender mailadresserne.
Jeg kommer bare ikke videre.
Man kan logge ind via sin Google konto, men det vil jeg ikke gerne.
Hjælp, hvis nogen vil😢
Ingeborg
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2023 - 11:38 #1
Hej Ingeborg

Hvis det virker med at logge ind med Google konto, er der delegeret rettighed til din konto.

Har du alternativt set på dine spam mappe på din email konto?

Hvis der benyttes Flickr, kunne det tænkes, at kontakte Flickr support gruppen?

Ser dog også Hjælp/Kontakt her:
https://bighugelabs.com/help.php

Ofte stillede spørgsmål her:
https://bighugelabs.com/faq.php

Jeg håber det hjælper. 🙃

Jeg hopper af her.