Avatar billede ErikHg Ekspert
26. februar 2023 - 14:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Reklameblokker ABP

Jeg håber at nogen her på eksperten kan hjælpe mig. Mit problem er den tsunami af reklamer/annoncer der hele tiden dukker op på især Ekstra Bladets hjemmeside. Jeg har installeret ABP (AdBlockPlus) men det vælter stadig ind. I midten af januar fik jeg nulstillet min Samsung Galaxy XCover 5, hvad der efterfølgende gav en masse problemer ikke mindst med MitID. Dette problemer er forlængst løst, men de forbandede reklamer vælter til stadighed ind. Man kan ikke engang læse en eller anden artikel, før der dukker en eller anden hjernedød reklame op.
Fænomenet optræder ikke på min(e) pc(er) begge med Windows 10.

Håber at nogen kan hjælpe.
På forhånd tak.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede Peter Guru
26. februar 2023 - 14:35 #1
Jeg har en iPhone 13 og bruger en browser der hedder duckduckgo. Når beskyttelse af privatlivet er aktiveret i browseren, så ser man ingen annoncer. Duckduckgo findes sikkert også til Android.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. februar 2023 - 14:42 #2
Jeg bruger Samsung internet og adblock for samsung internet.
Avatar billede Peter Guru
26. februar 2023 - 15:00 #3
Adblocker er ikke nødvendig når man bruger duckduckgo browseren.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. februar 2023 - 19:00 #4
#2 - Det ser ud til at problemet er løst👍.  Nu kommer der ikke længere de forbandede og forstyrende skodreklamer op ustandeligt. De reklamer er fandens værk.

Takker for hjælpen.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede 220661 Ekspert
26. februar 2023 - 20:10 #5
Velbekomme