Avatar billede john1 Juniormester
30. januar 2023 - 13:35 Der er 3 kommentarer

Defekt MacBook skærm eksternt display

Har en MacBook hvor skærmet er gået i stykker så jeg kobler den optil ekstern skærm via en apple adapter. Bruger så mus og keyboard. Havde så brug for USB porten som musen bruger til en ekstern harddisk.

Da jeg skulle starte op igen fungere command + F2 ikke længere har prøve command + FN + F2 og option + F2. Intet virker også heller ikke command + F1.

Nogen som har en idé om hvordan jeg får koblet skærmen op igen? Bemærk eftersom  MacBook skærmen er defekt kan jeg ikke se noget med mindre det eksterne display virker.
Avatar billede INK Ekspert
30. januar 2023 - 18:31 #1
Har haft et lignende problem. Med en Apple adaptor sluttede jeg mit tv til med HDMI. Derefter kunne jeg ændre på indstillinger, så den kunne anvende ekstern skærm.
Avatar billede john1 Juniormester
30. januar 2023 - 19:35 #2
Tusind tak Ink det lyder som et rigtig godt forslag det vil jeg prøve. Det havde jeg slet ikke tænkt på den mulighed.
Avatar billede john1 Juniormester
05. februar 2023 - 18:50 #3
Min adaptor til min MacBook er VGA købte et XGA kabel for at prøve på TV fungerede ikke rigtig fik ingen ting op på skærmet desværre.