Avatar billede dk_akj Nybegynder
30. august 2001 - 18:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Scripting.FileSystemObject - create object failed

Hej Eksperter

Dette script giver mig en del problemmer, jeg skal omdøbe en fil på webben og havde regnet med at lave en kopi af filen og derefter slette den gamle fil.

Kan det være fordi at Scripting.FileSystemObject\'et ikke findes på webserveren (NT4 iis v4.??) ??

<%
dim fldr, oldfile, newfile, i, fso
fldr=\"d:\\www\\myside\\uploads\"

oldfile= \"old.jpg\"
newfile=\"new.jpg\"

Set fso = CreateObject(\"Scripting.FileSystemObject\")

fso.copyFile oldfile,newfile

%>

\' Giver denne fejlmelding.

Server object error \'ASP 0177 : 800a0035\'

Server.CreateObject Failed
Avatar billede kenzo Nybegynder
30. august 2001 - 18:22 #1
Fejlen skyldes at IIS administratoren har disablet FileSystemObject objektet.

FYI: metoden fso.MoveFile( source, destination) kan bruges til at omdøbe filer
Avatar billede kenzo Nybegynder
30. august 2001 - 18:23 #2
det skulle være et svar
Avatar billede dk_akj Nybegynder
30. august 2001 - 21:14 #3
Hej Kenzo

Jeg checker lige om med admin i morgen om han har disablet det.

Anders