Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. januar 2023 - 18:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Optage TV med PC (4Ever)

Jeg synes, engang, at man kunne optage TV på sin PC.
(Virkede med Google Crome) (Kun med Google Crome)
Med et program, der hed 4-Ever.
*
Men virker det stadig ?
-
Jeg har fået ny PC med Windows 11 -
*
Har ikke prøvet det ....
*
Venlig Hilsen Jørn * God Søndag til jer ....
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. januar 2023 - 19:05 #1
Ja det kan man også men du skal have den nyeste udgave af TV4Ever. Hos mig virker den både i Chrome og Edge
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. januar 2023 - 19:10 #2
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. januar 2023 - 19:37 #3
Tak, poko1 ....
Avatar billede valby Ekspert
23. januar 2023 - 00:00 #4
Som poko1 skriver, kan man stadig bruge TV4ever, men ikke i den gamle udgave.
Den nye udgave er faktisk en betalings udgave. Dog det er et beskedent en gangs beløb. Jeg kan ikke huske beløbet (100 kr.?)
Den nye TV4ever, virker lidt mindre fiks. Du kan ikke bare bruge den apps, som kommer frem på chrome.
Du skal ind i  programmet, og bruge  "nwjs" exen. Men den laver du så bare en genvej til hvor du ønsker.
Jeg har så sent som i dag, hentet hele serien on Niels Bohr, så jeg er virkelig glad for det program
Avatar billede valby Ekspert
23. januar 2023 - 00:43 #5
Ps. Jeg glemte at skrive, at når man bruger nwjs, så skal man ikke først i chrome.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. januar 2023 - 09:40 #6
T@K
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. januar 2023 - 12:20 #7
Tak for Info